dijous, 22 de novembre del 2012

Descobreix la col·lecció de punts de llibre dels aniversaris de la Pompeu!

La Biblioteca Pompeu Fabra us convida a conèixer la seva Col·lecció de punts de llibre a través d'un petit recorregut biogràfic dels seus autors.

2012. 15è aniversari
Autor: Pere Cabaret

Pere Cabaret és el sobrenom de Pere Borrell.

Un dia vaig decidir canviar-me el cognom per donar una empenta a la meva vida. Actualment, la feina que faig es mou a cavall del dibuix, la música, el teatre i el món de la docència. De vegades, em sento una mica com un drac de molts caps, però sempre trobo el moment adequat en què puc aportar alguna cosa diferent a cada àmbit.

La meva formació en el camp del dibuix sempre ha estat autodidacta. Ha estat la intuïció la que m’hi ha empès progressivament. Omplint llibretes, creant personatges, fent dibuixos als peus de pàgina de partitures de piano dels meus alumnes de música, complint encàrrecs per a amics, dissenyant cartells i un llarg etc….he arribat a plasmar l’univers d’imatges que viuen a la meva ment.



Per aconseguir la col·lecció de punts de llibre dels aniversaris de la Pompeu només cal que ens envieu un correu electrònic a b.mataro.pf@diba.cat i ens faciliteu el vostre nom i cognom i la vostra adreça postal.

En pocs dies els rebreu a casa vostra!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada